- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Televizijos ekranus išvydo antroji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama, kurioje dar vieną dainą pristatė specialiai reklaminei kampanijai suburtas „Teleduetas“. Antrojoje reklamoje grupė dainuoja apie greitą ir pigų „Tele2“ 5G namų internetą.
Rugsėjo 29 d. ekranus išvydo naujasis „Teledueto“ kūrinys – „modern country“ stiliumi atliekama daina, kurioje charizmatiškieji personažai užtikrina, kad „Tele2“ 5G namų internetas yra pigus ir jo viskam pakanka. Grupė įsijautė į žaismingą kaubojų vaidmenį, klipe joja žirgais, atlieka linksmą choreografiją.
„Toliau sparčiai plečiame efektyvų 5G ryšio tinklą, o taip pat užtikriname, kad jis mūsų klientams būtų ne tik itin greitas, bet ir pigus. Būtent gera kaina ir tapo antrosios reklamos „serijos“ akcentu. Duetas primena, jog „Tele2“ 5G internetas yra tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis atliepia kiekvieno kliento poreikius, neištuštindamas piniginės“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Prieš dvi savaites „Tele2“ 5G namų interneto reklamoje nuskambėjęs pirmasis „Teledueto“ kūrinys jau spėjo įstrigti žiūrovų galvose. Tąkart duetas muzikinį klipą primenančioje TV reklamoje „electro rock“ stiliumi apdainavo greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystėsi namų aplinkoje.
„Teledueto“ personažus kuria žiūrovams atpažįstami profesionalūs aktoriai ir dainininkai, kurie kūrinius atlieka patys.
Duetas primena, jog „Tele2“ 5G internetas yra tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis atliepia kiekvieno kliento poreikius, neištuštindamas piniginės.
„Visi reklaminiuose klipuose skambantys ir dar skambėsiantys kūriniai – inspiruoti pasaulinių tendencijų ir sukurti specialiai „Teleduetui“. Visus juos sieja „Tele2“ 5G namų internetas, tačiau kiekviena daina bus atliekama skirtingu muzikos stiliumi, o veiksmas kaskart vyksta vis kitokioje aplinkoje, atskleisdamas pačias įvairiausias namų interneto naudojimo situacijas“, – atskleidė A. Žilinskaitė.
Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2" 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!”, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“ bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno pramonininkų asociacija pasirašė sutartį su Lietuvos mokyklų vadovų asociacija3
Besibaigiant sezonui, gegužės 13 dienos popietę visi Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacijos (KKPDA) nariai rinkosi į metinį ataskaitinį susirinkimą, kuris vyko AB „Volfas Engelman“ Galerijoje. Asociacijos vadovybė naria...
-
Lietuvos ir Singapūro pašto įmonės sutarė bendradarbiauti
Lietuvos paštas su Singapūro paštu „SingPost“ susitarė labiau bendradarbiauti pašto bei greitojo siuntų pristatymo versle. ...
-
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną3
Žodžiai „dantų implantacija“ daugeliui vis dar asocijuojasi su itin sudėtinga ir daug laiko reikalaujančia procedūra. Tačiau medicinai sparčiai tobulėjant, o pasaulyje atsirandant vis inovatyvesniems metodams, šiandien pacientai &sc...
-
„Ryanair“ atidarė antrą orlaivių priežiūros angarą Kauno oro uoste – investavo 20 mln. eurų3
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ Kauno oro uoste antradienį oficialiai atidarė antrąjį orlaivių remonto ir techninės priežiūros pastatą su dviem angarais, į kurį investavo 20 mln. eurų. ...
-
Žiniasklaida: Maskvoje vykusioje parodoje tarp dalyvių – Lietuvos įmonė „Tersis“7
Kovo pabaigoje Maskvoje vykusioje kasmetinėje logistikos parodoje tarp jos dalyvių pasirodė ir Vilniuje įregistruota pervežimų įmonė „Tersis“, rašo portalas „Delfi“. ...
-
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras ketina atleisti 39 laboratorijos darbuotojus5
Kėdainių rajone, Dotnuvoje, įsikūręs Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras, ketina atleisti 39, arba 8 proc. savo darbuotojų, tačiau įstaigos planus gali pristabdyti politikai. ...
-
Pirmasis pasaulyje autonominis keltas jungiasi prie „Tele2“ 5G ryšio: plukdo be kapitono ir įgulos
Daugeliui jau teko girdėti apie bepiločius automobilius, kurie vairuoja patys, tačiau ar esate girdėję apie keltą be kapitono? Vienintelis toks elektrinis autonominis keltas pasaulyje Švedijos sostinėje veikia jau metus. Tam, kad galėtų skland...
-
Statybų sektoriaus sėkmės variklis – vidinė įmonės kultūra
Šiuolaikinės įmonės kelia sau vis daugiau reikalavimų: vienas jų – vidinė kultūra. Vadovai suprato, kad bendrovės siekiamybė – ne tik pelnas, bet ir investicija į žmones – būtent jie pelną ir generuoja. Į vidinės ku...
-
Teismas: „TETE-A-TETE“ nepažeidė įstatymo leisdama asmenims žaisti nuotoliniu būdu iš užsienio
Praėjusią savaitę Regionų administracinis teismas konstatavo, kad Lošimų priežiūros tarnyba (LPT) nepagrįstai pripažino azartinius lošimus organizuojančią bendrovę „TETE-A-TETE“ kazino“ pažeidus įstatymo nuostatas,...
-
NT vystytojai: ar langų kryptys vis dar lemia būsto pasirinkimą – pirkėjų įpročiai gali nustebinti
Teigiama natūralios saulės šviesos įtaka žmogaus organizmui – nenuginčijama: gerina nuotaiką, fizinę ir emocinę sveikatą, didina darbingumą, mažina nuovargį bei daugelio ligų tikimybę. Norėdami saulės šviesos turėti daugiau...