Kelininkų gudrybės: vairuotojai piktinasi, ekspertai juokiasi

Grįžti į straipsnį

Artas

Artas portretas
Teeeeppp ... Visi profai... nera ko pasiusti ... Tik keliai vis byra...byra ...kita kart "isauga" .... vos "pakloti"

grab nagrablenoje, sako krabai ruZijoje

grab nagrablenoje, sako krabai ruZijoje portretas
kuo ilgiau 'tvarkosi", tuo labiau pasitvarko, stiklainiai pilnėja.

Na va

Na va  portretas
Štai tau ir socialdemokratai. Pridirbo, išplovė ir vėl ruošiasi pridirbti ir išplauti. Gerai, kad bent mašinos nevairuoju, kitu atveju tektų ratus... tvarkyti.

herkus

herkus portretas
Labai puikūs keliai dabar Lenkijoje. Kodėl? Viskas paprasta - kelius kloja vietiniai kelininkai, o juos priduoda komisijai, specialiai pasamdytai iš Vokietijos.. Jei kas suchaltūrinta - klok iš naujo..

Liaudis

Liaudis portretas
Juokas ima kai pažiūri į greitkelį nuo 9 forto į Klaipėdos pusę. Vieni lopai ir nelygumai ,nors tik prieš keletą metų tiesė naują asfaltą su nauju viaduku

Tai kad

Tai kad portretas
Ruskiai vogt ir išmokė

Prie \\\\\.../////

Prie  \\\\\...///// portretas
Ruso taip nevogė,pasodintų.

PEZESIAI

PEZESIAI portretas
patikrinkite dar neseniai atidarytą naujai suremontuotą įvažiavimą ties mega į vytėnus - briedas kažkoks... kai tik susijungia keliai ties sujungimu - kaip per gulintį policininką, mašina skyla pusiau.. Šiuo metu tas pats Vandžiogalos pl. - dar pernai įgulos - vandžiogalos pl. sankryžą suremontavo, patiesė naujai asfaltą, dabar tęsia remonto darbus Sargėnuose, bet NET čia ties kelių sujungimų su trenksmu krenti tarsi nuo skardžio.. bet ar gali ant ligonių pykti.. negali, juk dar neseniai turėjom dvi lytis, dabar jų - geometrinė progresija, tokie štai standartai - pavartojęs žmoga skaičiuoja, pavartojęs projektus rengia, pavartojęs dirba, pavartojęs ir patikrina.. pusgalviai

savo nelaimei

savo nelaimei portretas
teko pažinot lodarių --šūdarankį iš asfalto firmelės, tai jis sniaukrodavo "mum geriau apsimoka mokėt baudas už šulinių dangčius, negu daryt normaliai", ir pabučiuokit "tikrintojai" jiems į užpakalį..., arba pasiimkit otkatą.

Onė

Onė portretas
Aha čia po griežtos kontrolės. Lopas ant lopo o lope skylė

Ant durniaus

Ant durniaus portretas
Teko ne kartą bendrauti su paprastais darbininkais, dirbančiais šį darbą. Sako mes suprantame , kad tas mūsų darbas niekinis arba darbas , kaip liaudis sako - ant durniaus, bet nieko negalime pakeisti, taip liepė daryti viršininkai. Kaip jums tokia frazė ?!

Aidas

Aidas portretas
Juokingiausia, tai kad tą asfalto dangą kloja kažkokiais intarpais. Pradedi važiuoti normaliu keliu , staiga jis baigiasi ir vėl išvažiuoji į asfaltuotą kelią.Kalbu apie žvyrkialį ,jungiantį Normantus su Karkle. Išvažiavimas iš pajūrio darosi vis sudėtingesnis, prie šviesoforo susidaro ilgiausios rilės, per kaščius , žmonės tose mašinose alpsta belaukdami, tai kodėl negalima nutiesti normalų kelią , kad vairuotojai turėtų alternatyvą.

Donatas

Donatas portretas
Jeigu tokia griežta kontrolė, tai kodėl nepraėjus net metams - ta danga sutrupa arba atsiranda provežos. Po tokių defektų, reikia tos komisijos, kuri priėmė nekokybiškai atliktą dangą, - tiesiog paduoti į teismą.

supisti vagiai

supisti vagiai portretas
liberkonservlaisviai balsuokit toliau ,aksvalto nebebus LT ,tik zvyrkeliai

evaldas

evaldas portretas
isileido i keliu direkcija Šveiką - nusipelnęs otkatų sporto meistras, tai gabar jau laikykites. Tas medžiotojas panašu su visom partijom dalinasi, prikurs schemų su savo sebrais

Cha

Cha portretas
Xebra tvarkosi, savo kišenes, o berazumiai mužikėliai, ploja katučių, kaip gerai dirba caras

alis...

alis... portretas
metas atsisakyti žvyro... nes žvyras yra apvalus,- todėl ilgainiui bus suslėgtas ir atsiras provežos... reikalinga naudoti skaldytą žvyrą, kad nebūtų jis apvalus... arba stambią frakciją skaldyti į smulkesnę... po to gerai suvoluoti... netgi pagrindą palaistant vandeniu, kad sumažinus trintį tarp atskirų frakcijos elementų... pažiūrėkit pajūryje kai eini šalia vandens kaip kojos sminga į žvyrą, ir viskas taps aišku... aūūū, mokslininkai...

kai asfalta

kai asfalta  portretas
kloja saltesni ,tai ir nelygumai atsiranda,kas kaltas ?

is 6cm.

 is 6cm. portretas
gaunasi 5 cm tik tada kai asfalto temperatura klojamo neatitinka jo temperaturos ,kuri yra zenkliai mazesesne uz reikalaujama ,bet i tai visiems dzin .

buves asfaltuotojas

buves asfaltuotojas portretas
asfalto klojimas visada eina i minusa norint pakloti 5cm asfalto kad butu kaip proojekte reikia pakloti apie 6 cm asfalto o projaktuotojai to nenurodo ne kelininkus reikia kaltinti o projektuotojus o pinigai skiriami 5 cm storiui

Viską tikrina ! Viskas sąžininga , bet

Viską tikrina ! Viskas sąžininga , bet  portretas
Vairuoyojai mato akivaizdžias klaidas ... Niekas nesako , kad klysti yra nenormalu , bet tas klaidas garbingi žmonės TAISO ! Jei turit savigarbos , papraşykit , kad vairuotojai jums siūstų žinutes su foto apie jūsų klaidas , prie kurių per parą laiko prisistatytumėt ir sutvarkytumėt - ar tai įsmukęs šulinys , ar šeip įlūžęs asfaltas .... VA TADA IR PATIKĖSIM , KAD VISKAS SKAIDRU IR NUOŞIRDU...

---> Na

---> Na portretas
O ką ginti reikės, ar tokius, kaip Stumbrienė su jų turtais, ar tokią komuniagą Gribauskaitę, ar verslininką Avulį su jo turtais, ar Landsbergių turtus su mokyklomis, ar...??? Jie gi ginti Lietuvos neis, kaip purinas laukus mėsa tręšti metė siauraakius, taip mūsų valdžia mes eilinius piliečius, kad ponus gelbėtu.

Pakrante

Pakrante portretas
Raudonųjų buvusių nebūna !

Na

Na portretas
Atsilupėli-ne karo,o savigynos reikmėms!Bet tau nesuprasti!

:)

:) portretas
Korumpuotoje Lietuvuje svarbu rasti milijardą karo reikmėms, gi dideznis biznis, nei kelius remontuoti. :)

Dee

Dee portretas
Jūs gal keiskite savo sumuštinio technologiją, nes po tokių brangių darbų, po kelių metų fūrų važiavimo grioviai lieka. Pvz, Olandijoj nuvažiavau 750 km per kelias dienas, tik 3 duobės - 50 m atstume. Pvz., Lietuvoj waze programėlėj net nebeaišku, kuri duobė pažymėta, nes būtų galima pažymėti, kaip visą kelią yra didelė duobė :) Ir kai skaitau straipsnyje, kokie griežti patikrinimai, kontrolė - tikrai abejoju, ar tikrai užtikrinama kontrolė, ar tik taip kalbama :(

o taippp

 o taippp  portretas
tunelio gatveje sutvarvke saligatvi ,zole tarp jo ir gatves pasadino TACIAU ATSIRADO jis KURIAM I VISKA NUSISPJAUT IR ANT TOS GLEZNOS ZOLYTES NUSPRENDE PASIDARYTI SAVO PRIVACIA PARKAVIMO VIETELE.

''ar kelininkai labai protingi ar policija kvaila''

''ar kelininkai labai protingi ar policija kvaila'' portretas
nieko asmenisko BET ATIDZIAU PASIZIUREKIT KAIP SUDELIOTI KELIO ZENKLAI REMONTUOJAMOSE GATVESE pvz.TUNELIO GATVEJE.

nemalonu

nemalonu portretas
Aisku kad buvo slykstu matyti kaip Kauno mieste ir aplink Kauna visur matesi tik Autokaustos vykdomi darbai visur matesi kad pradedami darbai bet iki galo niekur nebuvo iskarto uzbaigiama

DURNIU LAIVS

DURNIU LAIVS portretas
Blemba,jau kai kuriuose Afrikos valstbėse geresni kelliai,nei landsbergijos vagių rezervate.Nei vienas asfalto vagis nesėdi,tai ko jiems toliau nevogti.Sistema turėtų būt keičiama iš pagrindų,įsileisti lenkų.latvių kelių statytojus,lietuvių vagių firmos degul dvesia badu nachrien.

Anonimas

Anonimas portretas
Pasekit daugiau tokiu pasaku kaip saziningai dirba keliu tiesejai. Mes tokie laimingi ..... kad turim togiu gabius tarptautinio lygio VAGIS. Tai garbe lietuvai.

kaunietis

kaunietis portretas
Tokie jau dideli tie kokybes standartai, kad tik kitais metais tenka lopyt naujai paklota danga. Ir Kaune tokia didele konkurencija tarp rangovu, kad autokausta tuoj bankrutuos negaudama is merijos uzsakymu...

Nuomonė

Nuomonė portretas
Straipsnis- eilinis pasigyrimas ir parodymas, kur per niek nueina keliams skirti pinigai. Tikai nesitiki, kad tiek sertifikuotojų tikrai dirbtų savo darbą ir neleistų kelių daryti iš netinkamų medžiagų. Juk tada nebūtų remontų po pusmečio priėmus kelią. Tad kas galėtų paneigti, kad sertifikatai tik nuo įplaukų į kišenes tepriklauso?

Atsimenu

Atsimenu  portretas
Kaip prie Kupces Kaune I duobes padangas kisdavo

Kauniečiai

Kauniečiai portretas
stebimės, kodėl Viskavaldantis duobėse su gėlių vazonais nebestovi. Juk gatvės dažnai nepravažiuojamos ar duobėtis tik suremontavus. Bet pinigėliai liejasi laisvai.... Stiklainiai skamba!

reikia pradėti sodinti

reikia pradėti sodinti portretas
Tai jau nebejuokinga. Nesenai sudėjo lopus Baltijos pr.,išvažiuojant iš Taikos pr. Tai ten neįmanoma važiuoti, atrodo, kad važiuoji per arimus, reikia įsikibti į vairą, kad neiškristum per liuką. Tai šia specialistai kuriuos tikrai reikia sodinti. Pinigai į balą. Jau nebekalbu apie šulinius. Tai slalomas. Šiais laikais dar neišmoko šulinio dangtį įdėti taip, kad važiuojant net nejaustum. Tai po galais važiuokite į užsienį tobulintis ar kvieskite specialistus, kad parodytų kaip daroma civilizuotame pasaulyje. Vienu žodžiu skeltanagiai, pinigų švaistytojai.

J

J portretas
Lietvos keliai palyginus su Estijos ir Latvijos-šunkeliai.Jau nekalbu apie Lenkiją iš kurios kelių nesenai juokėmės

Nebėr kantrybės

Nebėr kantrybės portretas
Už tokius kelius sodinti reikia ilgam.

taigis, taigis, kaipgis

taigis, taigis, kaipgis portretas
Nori - patikėk, nori - patikrink. arba kas pakels šuniui uodegą, jei ne jis pats.

NIEKAS NETIKI JOKIAIS TIKRINTOJAIS.

NIEKAS NETIKI JOKIAIS TIKRINTOJAIS. portretas
Paklauskite Ups chi chi cha cha ,ko.

Anonimas

Anonimas portretas
"Tut vsio zakonno",keliai griuva,pasamdyti ,priziuretojai, stebi kaip jie griuva.Kaltu nera,"konkursantai" ... , vieni, uz pinigus, nebaudziamai "stebi",kiti,uz pinigus, "viesina kaip sauniai dirba" !? P.S Jums saugios baudos,jiems saugus navaras ...

A

A portretas
Norisi tikėtis kad taip ir bus. Paklodavo naują asfaltą , o jau po metų dviejų jau provėžos atsirasdavo. Gerai pasipelnydavo korupcionieriai. Tik kad juos nieks ne gaudydavo . Kas turėjo tai žiūrėti būdavo akis užmerkęs.

Verslui

Verslui portretas
dabar nera nei kontroles,nei sankciju. Juokingai skamba "bauda imonei". Ja imone atsiima is darbuotoju algu ir toliau daro savaip! O stai suspenduotu licenziju ir nuostoliu prisiteisimo - girdeti nera teke! Dazniausiai rangova kontroliuoja to paties regiono inspekcijos. Spekite,kas verlo fursetuose pirmi sveciai!? Teisingai - inspekciju vadai! Va todel pas mus tokie keliai,pastatai,transportas suraisiotas viela,atjungtais ad blue ir tachografais,pigiomis ir dargi restauruotomis kinietiskomis padangomis ir stabdziu kranais bei kaladelemis! O vairuotoju akys isvarveje nuo arimo po niolika valandu,poilsio laiku bandant suristi viela byranti "bolida". Manau,kad inspekciju ir TAC vadai,nevazineja gatvemis,kur galimas sunkvezimiu eismas! Karma - kale!

Reikia uždaryti sienas

Reikia uždaryti sienas portretas
Aplamai uždrausti išvažiuoti iš Lietuvos, kaip Š.Korėjoj, o tai važinėja po visą Europą, prisižiūri ir po to nepatenkinti....

Neapsimoka

Neapsimoka portretas
daryti gerai! Snd padarei - o uz ka begausi pinigus ryt!?

Orakulas

Orakulas portretas
Apie betono sluoksnį. Su štangeliu tikrai nematavau, tačiau važiuojant pro šalį iš arti susidarė toks įspūdis, kad tai tikrai labai, net neįprastai mūsų akiai stora plyta. O medžiagų išeiga dideliuose projektuose iš tikrųjų matuojama milijonais tonų. Nėr ko čia stebėtis. Čia tik ant Lietuvos su dviem savivartėm asfalto padengiam net kelis km., kuriuos saulė ir furos kaip mat "suėda"

>Dirbantis

>Dirbantis portretas
Be Jūsų suminėtų "gamybinių nesąmonių" pridėčiau ir durną viešųjų pirkimų įstatymą, kuris visomis savo formomis reikalauja pirkti (medžiagas, paslaugas ir t.t.) ne tai, kurios būtina ar technologiniu atžvilgiu patikimiausia, bet tai, kas pigiausia. Techninės sąlygos dažniausiai turi tam tikrą intervalą, kurio žemiausiomis ribomis ir remiasi paslaugų siūlytojai. Rangovų konkursai tampa dempingo varžybomis. Vėliau neišvengiamai atsiranda finansinės "korekcijos", kurios liudija labiau ne infliaciją ar medžiagų bei darbo jėgos pabrangimą, o ydingą tech, sąlygų formulavimą, neatliepiantį realybės, nuo kurio vis tiek dar lieka "korekcija" į mizerio pusę. Nenoriu pasakyti, kad visi durni ir totalūs vagys. Tiesiog kvailos durnų įstatymų formuluotės, prie kurių gudručiai bando prisiderinti, o galutinis rezultatas - darome kaip beišeina, svarbu, kad daugiau ir pigiau, o ne taip, kaip iš tikrųjų reikia.

M

M portretas
Daromas tiesiog biznis, savi savus plauna ir įsisavina pinigus, tikrinimai - tik dėl akių… visi kas dirba mato ir žino - vieša paslaptis… LT ne likę nepasikeitė nuo tarybų laiku… kaip vogė taip vagia

orakulei

orakulei portretas
40 - 50 cm storio betonas - pusė metro! Vienai trasai skersai lenkijos- kokie 10 milijonų tonų betono . Kiek reikia išgerti kad tiek prisvaičioti?

Nusisneka

Nusisneka portretas
Ziuri i skandinavu patirti klojant asfalta, idiotai. Visu pirma praktiskai visa skandinavija su kietu uolieniniu pagrindu. Todel ir provezu maziau pamatysi. LT pagrindui naudoja zvyra, na beveik smeli. Kazkaip skaldos naudojima senai mates, tik sovietiniu laikotarpiu ja naudojo. Vokietijoje maciau automagistrales danga ir pagrinda, tai mazdaug 1metro storio stambios skaldos pagrindas, po to gal kokia 70-80cm asfalto. Nezinau kokiais jie tarptautiniais standartais vadovaujasi, bet vokieciai turi savo, todel keliai puikus.

Keliai

Keliai portretas
Baisesni kai rusyne

Orakulas

Orakulas portretas
Teko nemažai kartų automobiliu važiuoti per Lenkiją tuo metu, kai buvo masiškai tiesiami ar rekonstruojami pagrindiniai magistraliniai keliai. Mane nustebino žvyro, skaldos sluoksnių storumas ir daugybė visokių tekstilinių ir metalinių paklotų, klojant kelių pagrindus. O labiausiai stebino paskutinis mažiausiai 40 - 50 cm storio armuoto betono "plyta", ant kurios vėliau keletu sluoksnių klojamas asfaltas. Mūsyse nieko net iš tolo panašaus neteko matyti. Lietuvoje keliai klojami tokiomis "technologijomis", tarsi jai važinėtų tik dviratininkai, arkliukų tempiami vežimai, na, dar mažalitražiai Renault ir Opel'iukai blogiausiu atveju. O mūsų keliais šiandien nuo ryto iki vakaro siuva daugiatonažės "furos". Kažkodėl kitose, net ir pietinėse, šalyse kelių dangos nuo saulės ir furų svorio netyžta. Net užpavydėti galima, sakykim, Kroatijos automobilinių kelių dangos kokybės. O kur dar tuneliai, daugybė estakadų bei tiltų! Už tokią kokybę net ir kelių mokesčio mokėti negaila.

Dirbantis

Dirbantis portretas
siame segmente,apie "sertifikuota zvyra" : galima sertifikuoti ir mesla! Bet jei jis popieriuje arkliu,o kebule ozku - ka tai duos!? Visuose karjeruose kraunama antros klases (nesertifikuota) skalda geros vietoje - kaina kita! O jei isvertimas objekte be svaru - dar ir po tona svorio prirasoma,jei kukliai - ne po kelias. Tas pats su smeliu,zvyru,zvirgzdu. Neabejoju,kad ir su kitomis medziagomis,bet ko nevezame - negaliu tvirtinti. Paprastai medziagos isverciamos aiksteleje salia objekto,tiesiog ant grunto. Toliau perkraunamos i objekte dirbancius savivarcius. Neisvengiami nuostoliai,priemaisos,keliu rusiu miksas. Nesant kilnojamu asfalto baziu paciame objekte,kaip uzsienyje,misinys vezamas N kilometru ir laiko,del ko praranda temperatura ir kitas,su ja siejamas,savybes. Kontroliniai meginiai imami specialistu,kurie jau pazistami daugumai rangovu. Nesunku susitarti,kur paimti! O kitur - paploninta,pasiaurinta,uzpilta ne tai. Va jums ir teorijos praktika! O raseivos - tik tirazuoja mela.

kada kelininkai

kada kelininkai  portretas
ismoks deti suliniu ziedus,su dangciais ,nes net naujuose ruozuose visiskas nonsensas ,kaip vaziuoji nauja danga o suliniai 10cm sudeti giliau ,kada ismoksime nedaryt situ nesamoniu ?

Galerijos

Daugiau straipsnių