- „Kauno dienos“, velocita.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Škoda Auto“ palengvins kasdienį vairuotojų gyvenimą – integruos generatyvinio dirbtinio intelekto (DI) pagrindu veikiančio pokalbių roboto „ChatGPT“ technologiją į savo automobiliuose naudojamą balso asistentę „Laura“
Moderni funkcija
Naują funkciją turės ant MEB GP ir MEB EVO platformų sukurti „Škoda“ modeliai. Jų naudotojai galės pasiekti didžiulę DI duomenų bazę. Vairuojant jos turinys bus pateikiamas balsu.
Naujosios funkcijos įgyvendinimu pasirūpins gamintojo technologijų partnerė „Cerence Inc.“. Jos sukurta „Cerence Chat Pro“ sistema suteikia galimybę į automobilius integruoti „ChatGPT“ pokalbių robotą. Transporto priemonių ir jų naudotojų duomenys bus griežtai saugomi.
„Škoda“ balso asistavimo sistemą papildžius DI, mūsų automobiliai tampa dar geresniais kasdieniais palydovais. Vairuotojai ir keleiviai kelyje turės lengvą žodinę prieigą prie informacijos pasaulio. „ChatGPT“ integravimas į balso asistentę „Laura“ yra naujausias įmonės „Škoda“ būdas pritaikyti pažangias technologijas ir palengvinti vairavimą. Vairuotojui viskas pasiekiama neatitraukiant rankų nuo vairo, o duomenų saugumas tebėra prioritetas. Esu įsitikinęs, kad vairuotojai įvertins šią modernią naują funkciją“, – pabrėžė „Škoda Auto“ generalinis direktorius Klausas Zellmeris.
Galimybės didės
Naujasis pokalbių robotas nuo 2024 m. vidurio bus siūlomas kartu su naujausios kartos informacijos ir pramogų sistemomis. Jį bus galima įdiegti šiuose ant MEB GP ir MQB EVO platformų sukurtuose modeliuose: pasirinktose „Škoda Enyaq“ versijose, naujos kartos „Škoda Superb“ ir „Kodiaq“ modeliuose ir atnaujintoje „Škoda Octavia“.
Vairuotojai ir keleiviai turės lengvą žodinę prieigą prie informacijos pasaulio.
„Cerence Chat Pro“ leido „ChatGPT“ integruoti į balso asistentę „Laura“. Tai atvers daug naujų galimybių. Naujoji technologija gerokai pranoks ankstesnę balso komandų sistemą. „Laura“ galės būti naudojama, pavyzdžiui, informacijos ir pramogų sistemai valdyti, navigacijos ir oro kondicionavimo parinktims balsu nustatyti ir galės atsakyti į bendrųjų žinių klausimus.
Ateityje atsakydamas į klausimus DI neapsiribos bazine informacija ir pateiks papildomos medžiagos, nes tai yra nuolat didėjančių galimybių technologija. Tai gali būti naudinga keliaujant automobiliu: jis papildys pokalbius, leis išsiaiškinti kelionės metu kilusius klausimus, suteiks galimybę bendrauti su automobilio asistente intuityvia kalba, pateiks informaciją apie konkrečią transporto priemonę.
Visa tai bus pasiekiama per visiškai laisvų rankų įrangą, tad vairuotojas ir keleiviai bus dar saugesni.
„Okay, Laura“
Naudotis naująja technologija vairuotojui bus visiškai paprasta. Balso asistentė aktyvuojama komanda „Okay, Laura“ arba ant vairo įrengtu jungikliu.
Jei „Škoda“ sistema negali atsakyti į vairuotojo užklausą, ji anonimiškai persiunčiama DI.
„ChatGPT“ neturi sąsajos su automobilio duomenimis ar bet kokia asmenine informacija. Siekiant užtikrinti aukščiausią duomenų apsaugos standartą, apdorojus duomenis, visos sąveikos iš karto ištrinamos.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Per piką Pilies žiede – dar didesnis chaosas: pakeistos eismo tvarkos dalis vairuotojų nepastebi17
Penktadienį Pilies žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, nubraižyta ištisinių linijų, tačiau dalis vairuotojų važiuoja kaip seniau, sukeldami chaosą. Daugiau automobilių rikiuojasi ir Šv. Gertrūdos gatvėje, mat tik iš &...
-
Balandį Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka išaugo daugiau nei 10 proc.
Balandį naudotų lengvųjų automobilių įregistruota 10,2 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Sarkazmas keliuose: kiek reikia skubančių vairuotojų sankryžai užblokuoti?16
Spūstys jau tapo kasdienybe. Sąmoningumas padeda visiems sveikiems ir greičiau grįžti namo. Tačiau taisyklių paiso ne visi. ...
-
Pilies žiede pakeista eismo tvarka: vairuotojai masiškai kerta naujas ištisines linijas63
Jonavos gatvės žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, tad atvažiuojant nuo Kauno pilies įvažiuoti į žiedinę sankryžą nepavyks, čia naujai nubraižyta ištisinė juosta. Patekti į šią žiedinę sankryžą iš Senamiesčio ...
-
Grėsminga promilių statistika3
Šį mėnesį sulaikytų neblaivių vairuotojų antirekordininku pretenduoja tapti Vilniaus gyventojas. ...
-
Perspėja automobilių pirkėjus: saugokitės pardavėjų gudrybių10
Naujų automobilių pirkėjai jaučiasi ramūs, nes dėl suteiktos garantijos jie bent kelerius metus gali nesirūpinti automobilio problemomis. Naudota transporto priemonė neretai atneša galvos skausmą. Specialistai pataria, kaip išsirinkti na...
-
„Vairuokite kaip moterys“: neigia ilgus metus gyvavusį mitą, kad vyrai vairuoja geriau3
Visuomenėje vyrauja nuomonė, kad vyrai vairuoja geriau ir saugiau nei moterys. Tačiau Prancūzijos eismo įvykių statistika rodo ką kita. 2022-2023 m. 84 proc. mirtinų autoįvykių sukėlė vyrai. Todėl dabar nauja socialinė kampanija Prancūzijoje ske...
-
Apie elektrinių paspirtukų vairuotojus: sunku komentuoti, kas vyksta žmogaus galvoje1
Automobilių srautai tuneliuose dažnai būna didžiuliai, greitis – taip pat. Kaip tokiame sraute atsidūrė paspirtukininkas – žino tik jis vienas. Bet jis griuvo, dėl to susidūrė trys automobiliai, sulėkė tarnybų pajėgos. Paspirtuk...
-
Sumokėti už neapmokėtą parkavimą gavus „geltonąjį lapelį“ reikės kitaip: ką svarbu žinoti?
Kiekvieną mėnesį Vilniuje už neapmokėtą automobilių parkavimą išrašoma apie 13–14 tūkst. vadinamųjų geltonųjų lapelių. Šis skaičius jau kurį laiką nesikeičia. Nuo gegužės 15 d. sumokėti už neapmokėtą parkavim...
-
Apie Lietuvos meistrus: po remonto net oficialūs atstovai nemato, kad automobilis buvo „daužtas“13
Kaip galima apsaugoti save ir netyčia nenusipirkti automobilio, kuris atrodo idealios būklės, bet patekus į eismo įvykį paaiškėja, kad automobilis yra praktiškai dalimis subyrėjęs, LNK reportaže pasakojo „Carvertical“ atstov...